Întrebări Frecvente
Ce se întâmplă dacă nu mi se potrivește mărimea produsului pe care l-am comandat?
Dacă pentru produsul pe care l-ați comandat nu vi se potrivește mărimea, îl puteți schimba. Dacă produsul va fi returnat complet, în starea lui originală și nu prezintă semne de uzură, nu este o problemă de înlocuire a produsului. Produsul trebuie să fie trimis împreună cu un formular de retur.
Când îmi ajunge marfa comandată?
La comenzile cu plata la livrare, în mod normal, respectăm termenul de livrare 48-72 de ore de la primirea comenzii (cu excepția zilelor nelucrătoare).
Unde pot găsi factura pentru bunurile livrate?
Factura pentru mărfurile comandate va fi emisă pe format hârtie în ziua livrării comenzii. O veți găsi în interiorul pachetului comenzii dumneavoastră.
Ce se întâmplă dacă nu îmi place un produs?
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea produsului fără a specifica nici un motiv. Într-un astfel de caz, vă rugăm să trimiteți produsul nedeteriorat.
Care sunt condițiile de retur?
Produsele comandate și plătitie pot fi returnate în termenul de 14 zile de la cumpărare.
Cum se calculează termenul de retur?
Termenul de 14 zile se calculează de la data la care ai intrat în posesia efectivă a produselor comandate.
Ce trebuie să fac când vreau să returnez un produs?
Contactează-ne la numărul 0767.123.000 (de Luni – Vineri, între 8 – 16) pentru a stabili împreună modalitatea concretă prin care poți să returnezi produsul
Cum îmi primesc banii înapoi?
Pentru a putea să-ți primești banii înapoi e nevoie să ne returnezi produsul nedeteriorat și să ne comunici contul în care dorești să-ți livrăm banii. Termenul de plată este de cel mult 14 zile de la data recepționării produsului retur.