Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie. Produsul nu este primit daca este deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.
Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre LAZO ONLINE STORE S.R.L
IMPORTANT:
Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie să fie noi (aceasta inseamna sa fie in aceeasi stare ca in momentul achizitionarii, cu eticheta inca atasata, sa fie nepurtate chiar daca au fost probate, sa nu fie deteriorate, cu elementele de protectie igiena neindepartate).
Nu se accepta produsele care prezintă urme de uzură sau folosire, pete, rupturi, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii sau elementele de protectie igiena, produse care au fost in mod voluntar deteriorate sau care sunt personalizate.
Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne specifici in sectiune Observatii/Alte comentarii de mai jos foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in sectiunea Cont bancar pentru returnare contravaloare comanda. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa.
SITUAŢII ÎN CARE PRODUSELE SE POT RETURNA
Dacă produsele pe care le-aţi cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiţi că nu sunt potrivite scopului pentru care le-aţi achiziţionat, LAZO ONLINE STORE S.R.L vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii acestora, dacă acestea respectă următoarele condiții: - produsele trebuie să fie noi (aceasta înseamnă să fie în aceeași stare ca în momentul achiziționării, cu eticheta încă atașată, să fie nepurtate chiar dacă au fost probate, să nu fie deteriorate, cu elementele de protecție igienă neîndepărtate); - produsele să nu fie murdare, să nu prezinte urme de uzură sau folosire, pete, rupturi, zgârieturi, deteriorări, lovituri, șocuri mecanice / electrice; - produselor să nu le lipsească accesorii sau elementele de protecție igienă; - produsele să nu fi fost personalizate.
Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră.
Taxa de retur este de 25 lei.
LAZO ONLINE STORE S.R.L
Adresa: Bulevardul Ghencea Nr.134, Sector.6, Bucuresti, cod poștal 061699.
Email: office@lazo.ro
Telefon: 0767.123.000
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 4 retururi in ultimele 6 luni.